Inhouse Sales Manager - Miklagard
no

Historien om Miklagard

 

Ni minutter fra Gardermoen ligger Miklagard i naturskjønne omgivelser. Selv om hotellet ligger nært Norges hovedflyplass, er opplevelsen fjern fra støy og hektiske omgivelser. Ikke noe annet hotell kjenner gjestene sine bedre enn oss. Derfor vet våre medarbeidere at det viktigste vi gjør, er å ivareta hver gjests behov og forventninger. Sånn at alle som besøker oss kan lade seg selv opp ved å koble helt av.

Vi bærer navnet Miklagard med stolthet og respekt. Dels på grunn av at vi holder til i et område med mange spor etter vikingene, og fordi vi har hentet inspirasjon fra deres reiser østover. I møtet mellom det nære, nordiske og det mystiske, orientalske, oppstår noe nytt og fint. Det gjør det også hos oss. Det gjelder alt fra arkitektur og utsmykning, til smaker og lukter.

Våre gjester besøker oss av ulike grunner. De skal delta på en konferanse, spille golf, nyte et spaopphold eller ønsker en god natt søvn før en lang flyreise neste dag. Når de forlater oss gjør de det likevel med en felles opplevelse. Nemlig at Miklagard ble et hotellopphold som setter varige spor. Og en destinasjon de ønsker å besøke – igjen og igjen.

Miklagard. Du er fremme.

Er du vår neste kollega? Vi søker Inhouse Sales Manager

 

Hvem er du?

 

Til vårt team søker vi en selvstendig sjel, som tar eierskap og er engasjert i møte med kunden. Vi tenker at du er tillitsbyggende, veldig resultatorientert og selvsagt helt rå i servicerollen. Du bør være nysgjerrig og positiv, samt være klar for å være med på en helt unik reise sammen med resten av teamet.

Vi ser etter deg som av personlighet elsker system, og som er en liste-person. Kanskje du tenker at å lage pakkeliste til enhver utflukt er like kos som turen? Du er glad i en ryddig og strukturert hverdag, der du får landet mange baller og har kontroll på gjøremåls-listen. Samtidig er ny veldig nysgjerrig av deg, og du brenner for å innfri kundens ønsker og behov. Du er kreativ i dine løsninger, og har gode referanser på samspill og din gode personlighet.

Vi ser etter deg som liker å være rundt mennesker og heie på lagspillerne dine. Du ser styrkene i de forskjellige medlemmene i teamet, og du spiller på disse styrkene for å få en godt samspill på hele hotellet. Alt dette for å gjøre gjestereisen til det aller beste for gjesten!

Du vet at nøkkelen til suksess ligger i å fullføre, og at lagets prestasjon er det som er avgjørende.

Du har gjerne erfaring fra lignende stilling fra før, og vet hva som kreves av dedikasjon og nøyaktighet for at ting skal bli 100% hele veien.

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:

 

Primæroppgaven er å sørge for at Miklagard alltid er så fullbooket som mulig både på rom og konferanse. Mat og drikke skal selges til rett pris i forhold til antall. Du vil høre til den utvidede ledergruppa på hotellet.

Du skal stå for kartlegging/behovsanalyse/håndtering/oppfølging av forespørsler til hotellet. Herunder inngår også utforming av tilbud og closing av forespørsler på gjensalg av kurs/konferanse og arrangement/event. Å være et godt vertskap for våre kunder er en av grunnsteinene i jobben, og dette skal merkes gjennom hele gjestereisen. Samtidig må du påse at samtlige bookinger, uavhengig hvor de kommer fra, er kvalitetssikret.

En annen viktig oppgave vil være detaljplanlegging av solgte arrangement og grupper, samt overlevering av dette til aktuelle driftsavdelinger på en god måte. Også gjenstår det å følge opp og prioritere tilbud som er sendt, herunder har du ansvar for dine utestående tilbud, og rapporterer på salgsmøtene hver uke hvor i prosessen tilbudene ligger. Du skal også ha et overblikk for hele avdelingens pipeline og Activity List ved bruk av SuperOffice. Avslutningsvis vil du også fakturere etter avtale med kunde.

På Miklagard bidrar alle på tvers av avdelingene, det er derfor en viktig å sørge for et godt og tett samarbeid.

Sammen er vi et vertskap som ønsker gjesten velkommen igjen og igjen.

Hva vektlegger vi?

 

Vi vektlegger at du har bakgrunn innen hotell eller annen relevant erfaring, at du har evne til selvstendig og strukturert jobbing, samt at du har en kommersiell drivkraft. Du har også gode ferdigheter med elektroniske verktøy. Vi synes det er viktig med god formuleringsevne, skriftlig og muntlig, i norsk og engelsk. Et must er høy motivasjonsfaktor, humør og godt aktivitetsnivå som lett overføres til andre.

Hva kan vi tilby deg?

 

Vi kan tilby en spennende stilling med en variert hverdag, med stor muligheter for faglig og personlig utvikling. Vi har et aktivt og sosialt arbeidsmiljø med konkurransedyktige betingelser.

Sted: Kløfta
Tiltredelse: Januar/Februar


Kontakt meg hvis du har spørsmål rundt stillingen:
Silje Jørgensen | General Manager | silje.jorgensen@choice.no

 

Søk her